Crapy day....

Det här var verkligen INTE min dag ! :S
det börja med att jag sov för lite sen skulle jag till ica i stormen  och allt smink försvann för att det kom tårar ur mina ögon pgd. av vinden argghh Och jag var grymt nöjd med sminkningen :(
Sen när vi kom halva vägen till ica gick hannas cykel  sönder , F-CK!
så de va bah att parkera den o ta sig vidare med en gråtande unge och sen fick jag inte hämta ut paketet  argghh
Sen skulle vi hem och telefonen ringde som f-n ! och hanna grät och jag försökte dra på hennes cykel så vi kunde komma hem medans jag svara på alla samtal!
Sen vart det problem i tvättstugan!
och sen blev allt kapputttt!!

men sen vart det bra en stund med Niicz för vi gick o tog en latte :D

och sen vart det väll  ok igen  kom in i min egna värld o var små tjurig och märkte verkligen ingenting !

f-n om det blir den till sån här dag igen!


det ni har skrivit!
Postat av: Anonym

usch vilken crapy day!

2011-04-07 @ 21:56:47
URL: http://chilewife.webblogg.se/?tmp=20192259

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0