F-n

Har skit ont i min hals idag! Vet inte varför men shit!
Kanske för att jag sprang runt på stationen i helenelund (!) i över en halv timma o vänta på amanda ! arrghh :P

Hosta och hals ont , jippii!

Idag kanske syrran kommer hem  så vi får se om det blir städa elr om jag ska dra ut nu snart hehe :)
är sjukt trött och har "gjort slut"  med min mobil för ett tag!  Blir så trött på att jonte ska hålla på :S

Aja snart blire handla lite mjölk som jag tappade ut i hela köket *suckar*

ha en bra dag hörrni!

det ni har skrivit!
Postat av: mysan

tack snälla du!

2011-04-10 @ 13:14:46
URL: http://myendevad.blogg.se/
Postat av: Daniel

Krya stackarn!

2011-04-10 @ 16:34:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0