F*ck!

Idag blev jag då inlaggd från 11-19 ! :S
Skit drygt
Dom´försökte ta blodprov på mig men misslyckades 6 gånger!!!
Och jag som verkligen ÄLSKAR nålar , wiii :)NOT!
Dom öppna upp mig i ljumsken och där fick jag nått j*vla gift och sen häfta dom ihop mig med häft grej :S
Det tog 1 och en halv timme och fick sedan åka tbx till "mitt" rum då jag fick morfin  för att jag hade sjukt ont!  där jag fick äta och då var klockan redan 18 så hade haft fastande mage i 10  timmar!!!!
Sen vid halv 7 spruta det ut blod ur min hand!  var tvungen att be Nicole trycka på larm knappen!
Och det roliga var att dom hade försökt 6 gånger att ta blod så dom fyllde 4 rör och sen flög blodet på golvet x)
Och nu , nu kan jag inte gå! Små går lite på ena benet men det tog mig 30  min att gå från stationen hem!
det brukar ta typ 5 min!
Sen försökte jag ta mig upp för trappan men gjorde illa ljumsken så papa fick komma och försiktigt kasta upp mig på hans axel :P
Så nu sitter jag i min brors Barca tröja och papa´s STORA byxor!

Imorgon blir det inläggning med! ska få träffa alla läkare och sånt !
Skit skit skit!

det ni har skrivit!
Postat av: Emmy Asklöf

sv; Okej, jag mår bra. :)

Kram

2011-04-19 @ 22:37:30
URL: http://emmyasklof.blogg.se/
Postat av: Stina

sv; jorå det är bara bra, själv med? :)

2011-04-19 @ 23:19:18
URL: http://stinajohanssons.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0