Ks....

Godmorgon!  Nu drar jag snart iväg till Ks....Elr ja ska ta 1 halv 2 tåget -.-
måste ta den där skiten igen :S
Ska få träffa mina läkare , hoppas dom har bra nyheter!
Wish me luck!
Och kan ju passa på att fråga mina frågor :)
Pengarna tog slut på mobilen inatt!  Märkte att jag inte hade fått mina 3000  fria sms! fan :(
Aja
Wish me luch today! :)

det ni har skrivit!
Postat av: CärroBärro =P

Lycka till baby <3 Vad ska du göra där egentligen?! Älskar dig <3

2011-04-28 @ 14:06:49
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0