Lördags morgon <3

Gomorgon nu sitter jag med världens godaste kaffe och världens jobbigaste huvudvärk  från igår...
Vart nog lite mycket igår -.- :P
men ändå sitter jag o bruttan o dunkar x)  papa din bs är fakking BÄST!
Imorgon kommer syrran hem o på måndag börjar skit veckan på sjukan om :S sjukhus hit o dit  f-n

nej nu ska jag fixa frukost o sen blire sminkning , vi får se om jag o bruttan gör det vi tänkte göra . om vi gör det tycker jag synd om den personen  det handlar om ;)

ha en bra morgon hörrni! <3


det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0