Morgon pigg ...No shit!

Hanna må fn va den mest morgon pigga ungen av dom alla!
Hon ska ut och sola klockan 9 på morgon!
Antagligen vill hon ha en jävligt bra tan elr så är hon bara CRAZY!
Men eftersom hon är 6 så kör vi på crazy ;)
Så nu har hon dragit upp mig (fast som tur är behövde jag inte gå upp vid 9!) och nu börjar vi gör oss klara för att sola! Wtf...
Lilla flickan bröjar bli stor!<3

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0