Påskdagen :)

Ibland hatar jag verkligen små barn....*suck*
måste alltid springa efter....
Kan dom inte bara lyssna?

vi har varit hos nattis idag jag o lilla påsk kärringarna! :)
och gått runt lite :)
haha så söta dom var fastdet var  bara den  stora som fick "make up"
Och ja vi fick nog mer påsk godis hos Nattis än hos alla andra tillsammans!
Världens finaste påsktant :)

Världens finaste påsk tant :)

Sessan <3

Candyyyyy  X)
Sen fick jag också se purple (dt nya smeknamn baby :P)
men jag såg fail ut och ja har mer ont sen min lilla killing myself walk idag :S
haha
Nu bir det mys med syrran och sen får vi se om purple hör av sig mer :D


det ni har skrivit!
Postat av: Maria

SV:Japp det är dem :)

Görs?

2011-04-21 @ 21:40:49
URL: http://mariimore.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack dsm!!:)



Nej de är jag inte. Har inte nån biologisk relation med spanien över huvudtaget. Däremot har jag läst spanska i typ två år snart^^ Och jag typ älskar Spanien:)

2011-04-21 @ 23:06:13
URL: http://porquequieres.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0