Skit dag!

Imorse var det ganska mysigt för med Hanna panna hemma själva innan dagis
sen vart det stress till väsby men god lunch med Mamita och gudmor!

o lite senare vart det stress o hämta hanna , handla städa och baka för besök
och sen kom det där "NEJ!" det absolut jobbigaste på hela dagen!
vi skulle ringa hem Anthon och det blev så här!

Mamma-Anthon , kom hem nu :)
Anthon- HJÄLP MIG JAG DÖÖÖR!

och då greps vi alltså av panik alla ! så jag ringde papa och hade damp o drog på mig skorna när jag fick veta att han var i en skog (!) så jag drog upp till Norrbacka skogen och lindskogen  hade även lite hjälp men ingen anthon!
Ringer honom och får veta att polisen var på väg så det var ju skönt! :)
sen träffa jag honom hemma på gården och vart så sjukt glad att se hans babyface igen :D

senare kom vi fram till att hans "vänner" bara blåste honom!

och sen har datan gått sönder men Papi  fixade den nu :D hihih men alla filer är  bort :(

imorgon blire ks då så tåget 13.03  åker jag från märsta och sen ska jag till soc klockan 10 redan :S
skit dag skit dag


det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0