trött..

morgon på er! är skit trött idag men snart blir det av till soc och sen willys och sen 13:04 åker jag med tåget :)
hoppas jag träffar nån jag känner tåg är ju så tråkiga :P

idag på ks kommer dom spruta in ett rött gift i mitt blod för att dom ska kunna se lite bättre
vad dom ska se vet jag då inte
så jag ska vara där en timme innan alltså 14
sen ska jag göra den där saken vid 15 och det tar 30-60  min så typ 16 är det klart
och sen måste jag stanna 1 timme på bevakning :S  så jag kommer typ vara klar 5
och då är min dag slut nästan ju :S

oh jag som hatar nålar! arggh... Nej nu ska jag ladda ner nya windows eftersom datan gick igår :)

skriver när jag kommer hem ikväll :)  byebye <3

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0