2 timmars sömn!

Har varit barnvakt hela natten hos Nattis och fick då 2 timmar sömn!
Var uppe till 4 för att Jack vakna vid 2 och va uppe en kvart sen ville purpel att jag skulle vara uppe men det sa purpel vid 1 så då gick jag ner o tog mig en kopp te :)
frös jätte mycket igår kväll!
Sen vid halv 4 vart jag skit surig!a real bitch! :S
sorry för det purpel <3
vet inte om det var för att jag var så trött....
Sen vid 6  på morron kom Nattis hem och då kunde jag inte somna om så jag gick upp o gjorde mig klar o vänta på att Adam skulle vakna och gjorde frukost och drog sen till bästa morfar :)
Snart blir det också sola med Nicole :) fast huvudet säger ifrån men sitter ändå med musik hah
Ska också säga förlåt till purpel från igår har för mig att jag var rätt elak vågar inte riktigt kolla efter ;)

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0