Vänner! <33

Så skönt att jag har så sjukt underbara vänner som peppar mig så sjukt mycket! <33
Vete fan vad jag hade gjort utan er!

Men du!  du är den bästa! :-D

Ich danke oft an dich!  (jag tänker ofta på dig!) 
denna låt passar så sjukt bra för just dig som du är i mina ögon <3

haha har fått nån skriv sjuka idag! blogging for life today!

det ni har skrivit!
Postat av: Viktoria <3

Okeej hehe, inte för att jag fattar så mkt av låten. Men gryymt bra var den <3 Hihi shiit äger ju.. Sofia med bra musik smak Faaaaan <3

2011-04-12 @ 21:59:47
Postat av: REBECCA

SV: Hehe okej :) Men jag bor i en liten håla bara, i Örnsköldsvik. Det händer inte så mkt här vettu :P

Kram!

2011-04-12 @ 22:03:13
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: grn? :P hehe

2011-04-12 @ 22:14:53
URL: http://magicstory.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0