Världens bästa syster!!♥

Syrran kom just hem från affären och kom in o sa här har du så får jag en Schokolade guldpeng ( choklad!)
o 2 lollisar hihih :]O sa innan hon gick -Nu skall ditt dumma humör fösvinna! Har nämligen världens sämsta humör just nu :S  arrggghh....

Men världens sötaste ju :]

Ich liebe dich Baby ♥

det ni har skrivit!
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: ja verkligen :D

2011-04-03 @ 16:42:56
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej okej :) Vart bor du någonstans?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-03 @ 18:59:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0