gammelmorfar älskar så sjukt mycket!!  Tack för att du gav mig o familjen en underbar valentines day !


På valentines day gick vi nämligen upp till gammelmorfar , jag ,mormor , mamma o sis =)
Dock var det 5 år sedan jag var där , sist gammelmormor kom igenom köks dörren och skratta sitt vanliga skratt
hah så jag fick en liten rolig kommentar att han kände inte igen mej för jag hade blivit så stor och jag kunde verkligen inte vara 15!  nej nej det gick inte! :P  jag är väl fortfarande den där lilla flickan som kom och drack varm coco (choklad) och åt kakor =)  vilka tider alltså! :P

Rakastan sinua Jukka Aho!! :D♥

 vila ifrid gammelmormor , du finns i våra hjärtan♥

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0