Jobbig dag

Idag kom jag äntligen tbx t skolan , det fanns väldigt måånga bra saker och väldigt måånga dåliga saker med det :)
Hahha dagens höljd punkt var när alla tjejer i ik (förberedelseklsen) kom fram och ropa hej sofiaaa heejjj , och fick sjukt mycket kramar :D
men dages nackpunkt , var när älskling var på sjukhuset och dom trodde att dom behövde göra en operation :(
Men som tur var slapp han :D


snart måste jag väl ner t tvättstugan men ser verkligen fram imot imorgon , då får vi nämligen våra dataorer :D
hihi  då blir det inlägg 


cya<3

det ni har skrivit!
Postat av: Anonym

varför skulle han kanske operera?

2011-03-30 @ 18:10:28
Postat av: sof

wow hej haha det har var hundra år sedan!

han var sjuk men vi är inte längre ett par!


halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0