KISTA!!!!!!!!!!!! :D

hihi drog t kista med världens bästa Nicole Hadely  istället :D
inte för att älskling blev så glad , men aja :)
vi drog och kolla på burlesque , sjukt bra !!
med mina favos , Christina agu och Cher , alltså den får verkligen en 10!
herregud killen christina , alice , ali som dom kallade henne , var hot asså!!
gud!  hahaha , hoppas du inte läser detta älskling ;)

Dagen avslutades på foodiii , yumm , tog en maträtt som hete Ikki zuim , yaymm!!:D
sååå gött asså :)

Ha det gött <3

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0