Söndags Morgon :S

Halloj bloggen  :) 
Vet att jag lovade bilder men det får ni sen ! :P
Ska ut och ta mej en promenad med Nicole :)
Sen blir det bilder :)

Ska även försöka dra med mig min pappa till Kista Eller Väsby så vi kan köpa skor :D
Om tjockisen orkar röra på sig ;)

Kanske tar man med sig någon till Systranas :) fiki  fiki :P 

hihi cya guys <3

det ni har skrivit!
Postat av: mysan

Hejsan nu har jag frågestund i min blogg och jag tycker du ska lämna en fråga! :)

skulle betyda mkt om du gjorde de!:)

du får svar i morgon!

förlåt om jag störde, kramis <3

2011-03-03 @ 22:00:14
URL: http://myedenvad.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0