Tror jag börjar bli sjuk??

Vet inte ens vart jag ska börja , har verkligen varit en hämsk dag
Aja vill bara att dagen ska vara över


Men iaf , tror f*n jag börjar blí sjuk :(
Somna nämligen typ halv 5 och vakna igen vid 18 :S
mår skit också och gör nästan inget annat än ligga i sängen :(

Och älskling har åkt på en stor smäll i magen på träningen :(

och så kom jag på att jag vissade inte bilden för er på mina älsklingar , dumt !




Det bästa är att dom trivs så sjukt bra ihop <3

älskar er båda <333

cya bloggen


det ni har skrivit!
Postat av: mysan

hihi de är du som är söt gumman, fin blogg du har fått :)

hoppas du inte blir sjuk!

puss o kram <3

2011-02-03 @ 20:21:49
URL: http://myedenvad.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0