Är det bra elr vad??

Nu har min syster , jag och älskling "umgåts"  flera dagar
Mysigt är det men min syster är dock lite för fast vid hnm :s
märkte det idag när jag och Hanna (min syster då )  skulle till biblotket
Hon sa efter 5 sek : är Millenko  där?
Men han jobbar idag  så idag får man klara sig utan älskling :(

Men att hon vart så besviken , är helt SJUKT!

vad kan man göra ?? :S

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0