Jobbig dag?

Usch har haft en hämsk dag! :S
Först tandläkaren , och där vill dom skicka mej till läkaren pgd.av nått skit i munen (yay)
Sen åker vi te maxi , och där hittar man inte det man behöver
och sen har dom nått fake skit!
aja vi får se hur det blir ..
Jag o sis ska nämligen göra Amrikanska pankisar :D
Ni får bilder imorgon :))

Nej nu ska jag försöka få min mobbe tbx

cya all <3


det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0