Relationslista

vad heter ní?
sofia och millenko  :)

Hur träffades ni?
Genom  vänner

Hur länge har ni varit tillsammans?
Um...tror jag har tappat räkningen? :P

Bor ni ihop?
nop :D

Har ni barn?
Nej. Och det lär inte bli några inom den närmsta framtiden heller.

Har båda körkort?
Nej, ingen av oss har körkort

Kommer du ihåg er första kyss?
ja:D  

Vem sa  "älskar dej"  först?
Millenko :)

Vem är äldst?
Millenko , några månader bara :)

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är skytt och han är stenbock tror jag :)

Vem är längst?
Millenko  ,omg ja :)

Vem sjunger bäst?
haha i dnt know :P inte jag iaf , det är jag väääldigt säker på :)

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja ofc :)

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Nej.

Blev du kär vid första ögonkastet?
Ja faktiskt :)

Har ni nån speciell låt?
Nej, det har vi faktiskt inte.

Har ni stora framtidsplaner?
Nja det är det nog han som har :P

Har ni gråtit i varandras armar?
um..inte stor gråtit :P

Har ni varit utomlands tillsammans?
nop

Vem lagar bäst mat?
Han skulle jag tro :P


Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Är ute mest :P

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
haha ja :)

Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Nja.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej. Men  han blir det haha :)
 
Brukar ni bråka?
Hahha ja allt för ofta :)

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0