Uppsala :)

Here we come soon uppsala :) 
ska åka hela familjen Werner till uppsala mysigt :D
Leta efter mer bebis saker , om 11  veckor är hon här :D 
jippiiiiii  , kan inte vänta :)
Förhoppningsvis åker vi inte te gotttttrööörrraaa :D
i hope not!  då kanske man får chansen att träffa älskling ikväll  för lite fredags mys:)
nått man skulle behöva efter denna vecka :)


men schema för nu då
*sminka sig
*välja kläder
*fixa lunch 
*ÅKA :D

hihih , trevlig fredags kväll på er  alle :)

kommer kanske bilder sen  ;)

det ni har skrivit!
Postat av: mysan

De är du som är söt <3

2011-01-28 @ 12:11:55
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

jo du är jätte söt gumman <3

2011-01-28 @ 12:17:33
URL: http://myedenvad.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0