Här ska det ske förändring!!

Shit städade just skåpet med mat (namnet på det är?) Oh säger bara SHIT!!
mina päron o syskon äter inte direkt lite skräpmat!!! :OOO
Jag håller mig  nog ändå ifrån det där ganska mycket!om jag inte är super sugen :P
 
Godis osv. är för helgen!!! inte för vardagen!! Här ska det verkligen ske en förändring!!


Ser ni?  ouuufff!!! 
Har 3 saker där som e mina!!! Det är bara 2 flingpaket o den amricanska sirapen för jag lagar amrc. panks. sometimes :)
men shit! 
Usch mår illa av att se det här!!!

det ni har skrivit!
Postat av: Johanna Lingefors

sv: fråga de i chatten som dyker upp i samband med live videon klockan 20 =) vill bli bombad med frågor då. Så svarar jag direkt när ni skriver =)

2011-03-28 @ 15:25:32
URL: http://barbiie.se

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0