Hej då lill märsta!!

Och hej ännu mindre järna! :D
haha nu åker jag snart med bästa Nicole och söta Melonie ut till järna och ska få  träffa snälla Vincent för första gågen :)
Men det är såå sjukt mycket jag missar :(
Missar Mickael korkbäcks begravning :S  och morfars 68 år´s kalas!
Lovar er två att ni ska få ett varsitt fint inlägg när jag kommer hem :) !
Kommer säkert inte kunna blogga men då hörs vi när jag kommer hem isf :)

Vad gör ni till helgen?
Kram

det ni har skrivit!
Postat av: Lotta

Sv: Oh tack så jättemycket! :D

2011-03-21 @ 11:12:55
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0