hemmaaaa :D

gomorgon  :) nu är jag hemma men jag kom faktiskt igår kväll 23  nått sånt :P
vi var ju i kaknäs har mycket bilder men jag hittar inte sladden :(  ska leta sen
Det va fakitskt jätte trevligt :)
Nu har släkten åkt o måste faktiskt erkänna att jag kommer sakna dom :(
oh juste vi var även hos morfar på radiohemmet :S  mer om det i ett annat inlägg!

Och nu sitter jag o nican här :)
snart ska väll hon åka med sin papi o då ska jag nog ta mig ut på en joggintur vi får se =)

aja ska leta på ikväll så blir det bilder sen :)

cya<33

det ni har skrivit!

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0