operations dags!!

operationen  blir  alltså den 26 och då kommer dom ta 2 tänder från mig!!! kul va? och sen har man tydligen 2 smal ben på ett ben :S och då skall dom ta den andra för man behöver bara tydligen ett ... Och sen där kommer jag behöva stanna i 2 veckor :S Sen kommer jag ha ett rör i halsen i drygt 2-3 veckor! :S sen blir det kryckor!
Efter 7 månader får jag tbx nya tänder som du skruvar fast (alltså 7 månader efter att dom är klara med allt!)
Och det här allt är då alltså klart om 1 helt fucking år! :(


Och morfar har blivit skit dålig ! så dom har avslutat strålningarna ! :S och stor släkten från mora (haha) är på väg och det , det är det skit dåligt täcken!!!

det ni har skrivit!
Postat av: mysan

Tjenare, haft en bra tisdag?

tänkte bara kolla läget! hoppas du får en fin fin fortsatt vecka! :)

kramis <3

2011-03-22 @ 21:50:36
URL: http://myedenvad.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0