Sjukhus nervös :S

Haha  det märks så klart att jag är nörvös
först glömde jag spisen  :S så vattnet försvan!!
sen hade jag inte stängt kylen och ja haha snart glömmer jag väll nått mer :P
Vet inte riktigt vad vi ska göra på sjukan idag men nått blir det :S
Skriver mer sen !
kramis på  er!

det ni har skrivit!
Postat av: mysan

såg du att jag har gjort om nicoles blogg?

2011-03-22 @ 16:38:20
URL: http://myedenvad.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0