Tröttis :(

Hej bloggen!  idag är jag skit trött , vet inte riktigt varför men dagen började segt med fifa 10 som  vanligt
ville nämligen inte ha fifa 11 kunde ha fått den igår om jag ville :P
men nej 10 ska det va :) och kanske är jag sjukt trött för att min homer klocka som SATT på  väggen ramlade ner med världens smäll , usch det var hämsk o de va sååå högt!
sen tvinga izzie ut mig hihi toka!<3
o ja det vart massa strl  där med henne o hennes äckel boyfriend
o sen drog ja o sis upp  t eurokrog (på Arlanda stad)  det där stället jag skrev om med morfar :P
hahah :)
o nu har jag just städat för släkten kommer imorgon  så ska lyssna på min grn å sätta in pz3:An i rummet så jag kan vinna över honom :D
aja nu ska jag laga mat med mami :)

cya <33


så här ser den ut hihi :)
ass dryg för den låter o så ser man bara hans ögon och ölen på kvällen när det är mörkt hahah x)
aja nu kommer den inte upp på väggen mer!

det ni har skrivit!
Postat av: mysan

tack för du bryr dej hjärtat! :) de gick bättre men dom vet inte riktigt vad de är en ska gå igenom och kolla hjärtat och körten! :(

hur är de med dej? :D

2011-03-24 @ 17:50:24
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

vad gör min snygging? <3

2011-03-24 @ 21:54:00
URL: http://myedenvad.blogg.se/

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0