I will always love u ....

I´m sorry....i never wanted it to be like this...
never wanted to say goodbye
but i was afraid that you would.... I couldnt take the pain...
Didnt know it would hurt when i said it...
But it do...it really does....

det ni har skrivit!
Postat av: Mimie

Fin blogg! svara gärna på vad jag passar bäst i, blondt eller brunt :)

2011-05-07 @ 22:20:34
URL: http://tronnbergm.blogg.se/
Postat av: fannyjosefin (www.fannyjosefin.devote.se)

Vill du va med i veckans blögg? Det finns at my place. Bara kika in KRAMIS



förlåt om jag stör! f

2011-05-22 @ 08:47:54
URL: http://fannyjosefin.devote.se

halloj kompisar! Jag vill bara att ni ska veta att ibland skriver jag lite dryga saker och sånt men det är ju MIN blogg , så alla elka troll kan vara goda och lämna nu ! Men annars får ni gjärna lämna ett ord eller två då blir jag bara glad! //Stockholms Bruttan :

Ditt underbara namn?:
kommer du tbx??

någon adress?: (bara jag som ser! )

URL/har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0